ber om ursäkt..

..för att jag är så dålig på att uppdatera, men har haft ganska mycket för mig idag, har jobbat, fixat ny tv bland annat, så har inte riktigt haft tid för det..men jag ska bättra mig, det lovar jag =)
borde egentligen ha lagt mig för längesen, eftersom jag ska upp tidigt, men har inte lyckats dra mig från datorn än.. dumt, i know..men jag får skylla mig själv :P

imorgon ska jag på lägenhetsvisning direkt efter jobbet, ska bli riktigt nice! så jag kommer hem senare imorgon, och då kommer jag vara rätt upptagen med cvskrivandet som aldrig blev av igår, så blir nog inget långt inlägg imorgon heller. det får jag kanske ta i helgen, då jag har tid. haha.
 
nu måste jag verkligen sova, ska upp om ca 6 timmar..:/

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0