då var det dags.. första inlägget.

Jaha, då har man börjat blogga.. får se hur det kommer gå. Haha. ^^

Pallar ingen introduktion av mig själv, ni får lära känna mig mer och mer under tiden, och förhoppningsvis kommer jag att skriva så ofta jag kan, så det ska nog gå bra. Men lite kort info kan ni få iaf..

Jag bor hemma hos min mamma på östra ersboda i Umeå, för tillfället praktiserar jag i en klädbutik inne i stan.
har två syskon, mittenbarnet är jag. jag har en stoor kärlek till musik, främst gammal rock och Queen, och det är nåt ni säkert kommer märka här framöver..
Nej, nu dags för tvn, sen är det städning och skriva cv som gäller.

hörs senare, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0