jävla skit

precis när jag var klar med inlägget, hände något med datorn, allt försvann, tangentbordet låstes o allt blev helt fucked up. men nu verkar de ha ordnat sig..gör ett nytt försök.

iallafall, vilken jävla underbar dag det varit idag.

AIK avancerar till elitserien, så otroligt jävla kul! för en vecka sen kunde jag inte ens tänka tanken på att dom hade chans att gå upp, men det var otroligt skönt att dom gjorde det, vilken lättnad man känner!

och inte nog med det, idag var jag o kollade på lägenheten som hyrs ut i sommar, sjukt fin var den, så jag tror jag ska tacka ja till den! jag låg först i kön, så det är helt upp till mig om jag vill ha den eller inte, riktigt bra det! :)

och nu har jag precis blivit klar med mitt cv, som jag egentligen skulle ha skrivit klart tidigare i veckan, men dum som jag är sköt jag på det.
Men nu är det iallafall klart, känns bra! så imorgon på min lunch ska jag försöka gå runt på lite ställen o lämna cv, hoppas det leder till nånting. håll tummarna!


favoritlåten med queen just nu, förjävligt bra!



men nu är det dags att sova, upp o jobba imorgon! natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0