lugn fredag

var några dar sen ja skrev sist, fan vad dålig jag är..haha.

dagen har varit rätt så lugn, jobbat, ätit lunch med mamma, annars har det inte hänt så mycket mer.. dock försökte mamma dra med mig på dans på folkets hus, med hennes vänner..:S inte min grej direkt, så jag tackade nej..haha xD

så nu sitter jag hemma en fredagkväll och knappt gör nånting alls. men det är skönt, brukar bli rätt trött efter jobbet nuförtiden, så är lika bra o stanna inne o ta det lugnt^^

var ju på en lägenhetsvisning i onsdags, ett par som hyrde ut över sommaren..annonsen hittade jag på blocket.se, o lägenheten var riktig fin och mysig, men det blev inget..grejen är ju att jag inte vet vad som händer i sommar, om jag kommer jobba eller resa eller vad som helst, så känns lite dumt o binda upp mig i umeå isåfall..

men finns annat roligt o hitta på blocket också, köpte en ny(?) tv...! lika stor som jag hade innan, men nu funkar scartuttagen, riktigt nice! o för bara 200 spänn, sjukt värt!

nej, nu måste jag avsluta, ska städa lite så mor min blir nöjd och inte kastar ut mig..börjar bli dags, det ser snart ut som ett bombnedslag. typiskt mig..:/

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0